FSO

ogłoszeniaceny używanychforumopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Długi czas przełączania na gaz



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FSO Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily141

Dyskutant



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 60
Skąd jesteś (miejscowość / region): Działoszyn
Posiadane auto: octavia 1,6
Piwa: 1/4
Wysłany: Sob 31 Gru 2016, 22:48
Temat postu:

Długi czas przełączania na gaz


Witam
Od roku jestem właścicielem skody octavia tour 1,6 . 2010r
Na początku skoda przełączała się na gaz po przejechaniu około kilometra nawet zimą , później ten czas zaczął się wydłużać, byłem u gazownika stwierdził że wszystko jest ok. zmniejszył nawet temperaturę kiedy ma się przełączać na gaz do 20 stopni, ale to nic nie pomogło. Obecnie przełącza się na gaz jak osiągnie temperaturę na wskaźniku w samochodzie około 70 stopni. Może ktoś miał podobny problem i podpowie mi co jest nie tak, gdzie szukać przyczyny.
_________________
mily141
Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 873
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Sro 04 Sty 2017, 12:52
Temat postu:

Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Długi czas przełączania na gaz


Witam.
Na początek ile lat i ile km ma nalatane instalacja lpg?

Przestawienie temperatury na 20 stopni to już prowizorka w wydaniu "gazownika" Shocked
Przyczyn może być kilka.... :
...nie dogrzanie reduktora, usterka, zapowietrzenie układu (reduktora) dogrzania płynem chłodzącym, za mały przepływ płynu, zły montaż układu, problem z czujnikiem temperatury reduktora i jego odczytami itp itp.
...ustawienia parametrów w instalacji, minimalna temperatura gazu, przełączanie, problem z map sensorem lpg itp itp.
...problem z filtrami gazu oraz elektrozaworem reduktora tzn zabrudzony trzpień(gaz dochodzi w zbyt niskim ciśnieniu) i po porządnym dogrzaniu dopiero popuszcza gaz itp itp.

Przyczyn może być dużo, ale mając auto na żywo i podpięty program podczas postoju i jazdy gaziarz powinien ustalić przyczyny i usunąć usterkę.....na odległość mogę tylko podpowiedzieć.
Po pierwsze zmień "niby gaziarza" od pykania kompem i wymiany filtrów i podjedź do kogoś kto weźmie auto i przyłoży się do usunięcia problemu...bo dla mnie kompromitacją jest przestawianie przez kogoś temperatury i twierdzenie,że jest ok.....gdy tak nie jest
Evil or Very Mad
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FSO Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja






Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System